lördag 25 juni 2011

Heartbreak hotel - Jill Marie Landis.

Heartbreak Hotel (9780345453297) -  Jill Marie Landis - Böcker
Denna bok är jättebra. När jag läste på baksidan så tänkte jag det här är en riktig julia bok! 

Titel: Heartbreak hotel
Författare: Jill Marie Landis
Utgivningsår: 2006
Original titel: Heartbreak hotel
Antal sidor: 448
Betyg framsida: 3/10
Snitt betyg: 9/10

Jag letade efter den här på Internet på svenska, men den fanns bara på engelska. Jag har min hemma på Svenska, men jag köpte ju den på en loppis. Jag tyckte om blandningen, det var kärlek och kriminal stuk. Allstå var det en kriminalroman. Rekommenderas starkt. 


Här får följa med Tracy Potter som står ensam med en son och ett hotel. Hennes man dog för något år sedan. 
En dag knackar det på dörren, en mystisk man. Han bär på hemligheter och försöker fly från sitt förflutna. Hon känner ett stort förtroende för han, och han för henne. Vad händer egentligen på heartbreak hotel? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar