torsdag 23 juni 2011

en lista på böcker jag vill läsa.

Som den bokmalen jag är så har jag alltid en skrivbok med mig överallt. Där jag samlar ideer, citat, ordspråk, och såklart. Boktips!
Listan blir bara längre och längre för varje dag. Det är böcker som jag vill läsa. Här kommer listan på böcker som jag vill läsa. Nya som gamla.
Fångar i underjorden - Catherine Macphail
Vad skulle du ha valt? - Annika Thor
Rör vid mig! - Malin Isaksson
Svarta kläder - Katarina Kuick
Sex veckor - Kate Cann
Astrid och hon, liv - Johan Unenge
Han överlevde, jag lovar - Eva Swedenmark
Resan som började med ett slut - Zulmir Becevic
Persikosommar - Jodi Lynn Andersson
Lilla Darlig - Johanna Nilson
Inventing Elliot - Graham Gardber
Tretton timmar - Deon Meyer
Främling på tåg - Jenny Diski
Som en drömbil - Nora Roberts
13 resor värre - Anders Mathlein, Stig Holmqvist
Tordagsbarnet - Sonya Hartnett¨
Bröllopsfixaren - Marita Conlon Mckenna
Eskort - Christina Wadlden
Vad min flickvän inte vet - Sonya Sones
Beastly: ett odjur - Alex Finn
Amy & Rogers epic detova - Morgan Matson
Kär i kärleken - Lina Forss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar