måndag 27 juni 2011

Dagens lån.

Jag hade längtat hela veckan för att få gå till biblioteket för en ny trave böcker. Jag insåg nu att Vårlik är den fjärde boken, men jag hoppas att går bra att läsa den iallafall.

Den högra boken längst ner fick jag utav biblioteket. Jag brukar inte läsa såna där böcker, om att döda kommer tillbaka och om vampyrer. Utandtag ifrån Twilight och Harry Potter. Så det ska bli spännande se och om det går att läsa såna böcker.
 Om man läser 5 böcker och skriver vad dom handlar om får man välja en bok. Jag blir besviken på vilket lite utbud dom har. Visst borde man få flera hyllor att välja emellan? Jag fick välja mellan kanske 5-10 böcker. Och böckerna var också trådsmala. Aja. Detta är iaf min andra bok jag har fått tack vare detta. Trevligt att få gratis böcker iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar