fredag 1 juli 2011

månadens läsning

Vi tar en koll vad jag har hunnit läst Juni månad.

Den grymma leken - Celia Rees 169 sidor
Kyssen - Jacqueline Wilson 288 sidor
Habib, borta bra hemma bäst - Douglas Foley 238 sidor
Turk&Ayla, - Niklas Krog 203 sidor
HeartBreak Hotel - Jill Marie Landis 341 sidor
Tiger - Mian Lodalen 352 sidor
Rött kort - Bengt-åke Cras 187 sidor
Turk&Ayla sista skottet - Niklas Krog 199 sidor
Tröja nummer 10 - Hans-Erik Engqvist 220 sidor
Emmy Morens dubbla liv - Barbara Voors 139 sidor
Jinx, tur i oturen - Meg Cabot 203 sidor
Saker som aldrig händer - Johanna Lindbäck 254 sidor
En fager mö - Joyce Carol Oates 211 sidor
Vad mina vänner inte vet - Sonya Sones 264 sidor
Älskling - Pia Hintze 298 sidor
Ensamma hjärtan och hemlösa hundar - Lucy Dillon 453 sidor
Sputnikälskling - Haruki Murakami 285 sidor
Böckerna är i samma ordning som jag har läst dom. Jag skriver upp vilka jag har läst, författare, och antal sidor. Pröva det ni också. Ni får en så mycket bättre koll på vad ni läser! :)

Denna månad har verkligen varit en läs månad för mig. Jag har läst hela tiden känns det som. Jag har totalt läst 17 böcker. Jag hoppas jag läser lika mycket i Juli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar