onsdag 27 juli 2011

Dagens lån

Jag tog mig tiden att låna ett gäng nya böcker ifrån biblioteket. Blir ni också så, att ni går och lånar kanske 3 böcker en dag och sen nästa dag kommer ni igen för att låna  3 böcker igen? Just nu har jag 11 böcker ifrån bibblansom jag måste läsa ut innan jag lånar nya. Men det fixar jag nog! :)


Mina lån ifrån biblioteket är nu:

Vad min flickvän inte vet (har gjort en recension på vad mina vänner inte vet)
Det är så logiskt alla fattar utom du
Hon han och älskarinnan
Flickan från tjugotalet
Nej tack
Var är alaska?
Amors pilar, bröllopsfixarens dotter
Persikosommar
Regnbågen slutar här
Damernas detektivbyrå 
Oväntat besök på Star Street 



Jag ser mest fram emot Persikosommar. Jag tror den är riktigt bra och mina förhoppningar är skyhöga! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar