söndag 31 juli 2011

Det är så logiskt alla fattar utom du - Lisa Bjärbo

 Jag super gillade den här boken. Jag kunde inte lägga ifrån mig den. Inatt tvingade jag mig själv att hålla mig vaken och läsa ut den! Jag rekommenderar den till alla. Men dock är det inte en sån bok som jag skulle läsa igen. Och fatta vad grymt om den kom ut på film! :)  

Handling: 
Ester och Johan har varit bästa vänner sen dom var små. Dom är det fortfarande. Medans Ester springer runt och blir kär i allt från hårdrockare till popkillar är Johan kär i henne. Hur säger man en sån sak till sin bästavän? Man håller helt enkelt käften och hoppas att det går över.


Författare: Lisa Bjärbo
Antal sidor: 250
Utgivningsår: 2010
Original titel: - 
Framsidans betyg: 6/10
Snittbetyg: 8/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar