tisdag 30 augusti 2011

jag har tagit fram ny gamla böcker från källaren



Idag mina kära vänner gjorde jag något alldeles speciellt. Jag tog fram mina böcker som jag hade när jag gick i 5:an 6:an. Varför ska jag hålla dom gömda för? Nu har jag bestämt mig att jag ska försöka samla på mig alla tvillingböcker. Och ingen ska köpas i affär. Utan i second hand affärer, loppisar mm. Kan bli lite intressant att se hur många jag lyckas få tag på. För det är underbara böcker! 
 Dom 5 som är här ovanför på bilden är dom böckerna jag inte har läst för dom har varit lite för läskiga för min smak. Men nu är jag tillräckligt gammal för att kunna läsa dom hoppas jag. ;-)

1 kommentar:

  1. Åh Kitty och Tvillingböckerna är ju verkligen minnen från uppväxten! :D Kanske ska dra fram dem jag med :) Blev väldigt sugen på det just nu.

    SvaraRadera